just another blogger

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Carolina Ahlgren - 15 augusti 2013 18:36

  Idag fick jag en övarraskning kastad i huvudet. Var och fikade med finaste Jenny idag och vi gled in på ämnet skola då hon berättar att jag ju har skola imorgon. Varpå jag får världens chock då vi kollar upp detta och det stämmer. Fuckfuckfuckfuck! Så fort som fan stack jag hem och nu tvättar jag som aldrig förr. Glömde nästan bort att berätta den ännu roligare överraskningen som jag fick reda på samtidigt: På måndag ska jag och min nya klass och mina nya lärare SOVA ÖVER TILLSAMMANS på internat. Japp, jag kommer skita ner mig.


Äh, jag vet inte... Det känns bara så weird. Jag och minst 40 andra personer ska sova över ihop och jag vet inget om någon. Feel me?  


Så nu ska jag ligga i min säng och försöka kväva min panik med popcorn och film. Ciiiiaaao! xoxo


Av Carolina Ahlgren - 15 augusti 2013 18:33

Tjosan! Nu är kläderna beställda som ni hittar under rubriken 'I min shoppingbag'!

Sedan så har jag en liten överraskning pågång som jag inte kan berätta än eftersom den inte är 100% säker, men kaaanske. Spännande va? ;-)


Presentation


Hej jag bloggar om smink, mode och andra saker som händer i mitt bisarra tonårsliv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards