just another blogger

Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Sommaren 2013

Av Carolina Ahlgren - 18 mars 2014 19:09

Hur var min sommar förra året? Jag har inte jättemycket bilder från förra året på min dator, utan det mesta ligger i min trasiga iphone...  Kommer ta mycket fler bilder detta året och dela det med er!   
När jag var i Ystad med Jens! Emmy <3   Hollister, shorts och sprucken iphone!  
Haha, finner inga ord för den här bilden..!  
Skolbalen och lärarmiddag. Älskade min turkosa balklänning :-)   
Ystad, straaaandeeeeen 

 

Och sista bilden jag kunde få tag på är på mig och Jenny <3


Nu ska jag sätta på ansiktsmasken, sticka i duschen, sätta på BUS och försöka sova trotts sömnproblemen. 
Natti! xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Ahlgren - 20 maj 2014 16:23


Hejsan! Just i detta ögonblick sitter jag med varm oliv olja i håret och ska snart gå i duschen för att göra min sista shamponering. Jag ska nämligen börja med balsammetoden vilket innebär att man inte använder sig utav shampo eftersom det innehåller...

Av Carolina Ahlgren - 19 maj 2014 14:48

Hej! Ligger nerbäddad med världens förkylning, men jag får skylla mig själv. Tvingade ju mig till Lundakarnevalen igår för att se älskade Timbuktu. Totally worth it, men förkylningen blev ju knappast bättre... Sommaren kommer med stora kliv och jag k...

Av Carolina Ahlgren - 3 april 2014 17:39


Herregud vilken dag jag har haft idag. Gymmade efter skolan med tjejerna från min klass och träffade en gammal klasskompis. Han hakade också på lite av vår träning och det var trevligt att få snacka av sig med honom! Jag körde inget 'superpass' utan ...

Av Carolina Ahlgren - 2 april 2014 21:07

Har ju nästan glömt att berätta om det helt fantastiska hotellet vi har bokat i NY! Det ser riktigt fräscht ut, men samtidigt antikt och jag känner på mig att jag kommer trivas. Det som kanske kommer vara lite irriterande är allt ljud, trafik osv. Ja...

Av Carolina Ahlgren - 2 april 2014 17:43

Hejhej! Idag tänkte jag skriva lite om ögonbryn, hur de bör och inte bör se ut enligt moi. Ni behöver absolut inte tycka som jag och kör på den ögonbrynsformen ni trivs i. Jag har haft de fulaste ögonbrynen man kan tänka sig och kört igenom de flesta...

Presentation


Hej jag bloggar om smink, mode och andra saker som händer i mitt bisarra tonårsliv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards