just another blogger

Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

Burberry-bågar & avkoppling

Av Carolina Ahlgren - 3 mars 2014 20:38

Hej!
Idag stack jag till daddy's jobb efter skolan och när han slutade åkte vi till malmö för att kolla hur dålig min syn faktiskt är. Jag har haft glasögon sen jag gick på dagis och har alltid hatat dem, grävde ner dem i sandlådan osv. Hur som helst så var jag tvungen att ha dem tills jag tröttnade helt och stoppade undan dem. Då gick jag i ungfär sjätte klass. 
Så ja, det var 5 år sedan sist... 
Men pallar jag inte se dubbelt mer så jag beställde ett par burberry glasögon som jag tyckte var snygga. Om 10 arbetsdagar kommer dem, så får ni ser hur jag ser ut ;-) 
En anledning till att jag inte ville ha glasögon var pga av att jag redan har tandställning och jag tyckte att det bara blev... för mycket. Typ Ugly-Betty.
Men så fort jag fick på mig glasögonen så såg det inte så jävligt ut. Och tandställningen ryker om bara ett halvår så vad fan,  jag klarar mig. 

Nu ska jag duscha och sätta på min favvis - clinique's ansiktsmask, måla naglarna i turkost och koppla av med rökelser och tända ljus. Ska försöka fundera ut någon ny design också.
Ha en bra måndag!
xoxo

 

 
 
Hanna

Hanna

4 mars 2014 10:07

Fin blogg! Du kommer bli jättefin i glasögon!
Tänkte även tipsa dig om denna sidan http://www.bornprettystore.com/
Gå in och kolla om du hittar något snyggt så kan du sen använda koden HANT10 för en 10% rabatt! :D
Kram!

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Carolina Ahlgren

5 mars 2014 21:31

Detsamma, verkligen! Åh, jag hoppas det :-)
Tusen tack, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Ahlgren - 20 maj 2014 16:23


Hejsan! Just i detta ögonblick sitter jag med varm oliv olja i håret och ska snart gå i duschen för att göra min sista shamponering. Jag ska nämligen börja med balsammetoden vilket innebär att man inte använder sig utav shampo eftersom det innehåller...

Av Carolina Ahlgren - 19 maj 2014 14:48

Hej! Ligger nerbäddad med världens förkylning, men jag får skylla mig själv. Tvingade ju mig till Lundakarnevalen igår för att se älskade Timbuktu. Totally worth it, men förkylningen blev ju knappast bättre... Sommaren kommer med stora kliv och jag k...

Av Carolina Ahlgren - 3 april 2014 17:39


Herregud vilken dag jag har haft idag. Gymmade efter skolan med tjejerna från min klass och träffade en gammal klasskompis. Han hakade också på lite av vår träning och det var trevligt att få snacka av sig med honom! Jag körde inget 'superpass' utan ...

Av Carolina Ahlgren - 2 april 2014 21:07

Har ju nästan glömt att berätta om det helt fantastiska hotellet vi har bokat i NY! Det ser riktigt fräscht ut, men samtidigt antikt och jag känner på mig att jag kommer trivas. Det som kanske kommer vara lite irriterande är allt ljud, trafik osv. Ja...

Av Carolina Ahlgren - 2 april 2014 17:43

Hejhej! Idag tänkte jag skriva lite om ögonbryn, hur de bör och inte bör se ut enligt moi. Ni behöver absolut inte tycka som jag och kör på den ögonbrynsformen ni trivs i. Jag har haft de fulaste ögonbrynen man kan tänka sig och kört igenom de flesta...

Presentation


Hej jag bloggar om smink, mode och andra saker som händer i mitt bisarra tonårsliv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards