just another blogger

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Carolina Ahlgren - 5 mars 2014 21:32

Hej du! 
Dagen har varit bra, jag och en klasskompis stack och träffade Ebba för att sedan köpa hennapulver och luncha ihop. Det blev en sallad och en aloveradryck - sooo tasty! 
Hennapulvret jag köpte är egentligen till för hårfärg men jag vill göra henna tatts (noob, vet) så jag testar det just nu. Har alltså blandat min röra som luktar typ hö och ska göra en drömfångare imorgon, samt en sugarskull till Jesper. Haha, mest för att öva. Hade varit så ballt att vara bra på det. 
Här är en video på en tjej som gör en drömfångare på sin arm, galet snyggt, men håller i max tre veckor beroende på hur man sköter den. 

Imorgon ska jag först till Emporia med några tjejkompisar och fika/matfrossa på yogiboost. Första gången för mig, men det sägs vara himmelriket så... Pepp! 

I helgen väntar mycket kul, dels kommer Jesper och Ebba hit och sover hos moi, så vi hittar säkert på något roligt. Sen sticker jag till en liten fest med några klasskompisar, vilket kommer bli super kul!

Funderar även på att färga håret ombre, men slits lite mellan att skita i det eller ha det. Hade det nämligen innan och det slet som fan på mitt redan slitna hår..
Såhär såg jag ut för två år sedan, alltså som 14/15 åring med ombre. Tänker inte ens kommentera ögonbrynen..   
     


Det var allt för idag! xoxo 
    


   


Presentation


Hej jag bloggar om smink, mode och andra saker som händer i mitt bisarra tonårsliv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards