just another blogger

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Carolina Ahlgren - 1 april 2014 16:00

Hej.
Vaknade upp vid 11.00 idag och är helt slut. Mina sömnproblem har börjat hålla igång igen och det går bara inte att somna.  Det kändes inte lönt att åka till skolan heller då jag inte ens kan hålla ordentligt fokus. Får väl dra mitt lazy ass dit imorgon. 

Så, min dag har inte varit något speciellt. Mest sysslat med ansiktsmask, musik, tanning och bläddrat i lite tidningar. 
Måste också tillägga att jag färgade håret i helgen så jag är numera ginger. Färgade håret i hopp om att bli blond, men visste redan att det skulle bli oranget efter första blonderingen. Nu ska jag stå ut med min hårfärg tills i helgen sen kör jag nästa färgning. Håret ser väl ganska okej ut från sidan, men eftersom min utväxt var ljusare så ser det inte särskilt snyggt ut i hårbottnen. Min lösning är keps! 

Nu ska jag först ändra bloggdesign, sen försöka plugga och senare ikväll ska jag ut och åka lite bräda. Sounds good to me.

xoxo 
 

Presentation


Hej jag bloggar om smink, mode och andra saker som händer i mitt bisarra tonårsliv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards