just another blogger

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Carolina Ahlgren - 20 november 2013 22:45

Hallå där!
Är bittrare än någonsin då jag åkte till Malmö och köpte cigg med Fred och Ebba, rökte 4 cigg sen tappade jag packet på stan. Så varsegod alla lodisar och desperata ungdomar - börja leta i Lund och bara ta skiten!  Behövde dem nu mer än någonsin, men nejnej....
Jag och Ebba gick även och leta överallt men äeh. 
Så nu är jag så jävla sur på världen!
Detta var fan det sista jag behövde, verkligen, det SISTA.

Tar ut all ilska på gymmet imorgon då jag faktiskt har tagit tag i träningen igen. 
Så jag och Jens drar dit och kör konditionspass, lär behövas!
Jag tror att jag har världens sämsta kondis eller nej fan jag vet att jag har det, men nu blir det att ta tag i det så att sommaren 2014 blir magisk.
Sen i helgen ska jag träffa Fred och Jenny samt shoppa med min far. Lite far- och dottertid ska sitta såååå fint nu. Inte ofta man får den tiden tillsammans, så det ska bli kul. 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, bloggar och har på ansiktsmask. Kände att huden behövde lite extra omtanke. Min hud protesterar just nu och fuckar upp hela mitt huvud, haha. 
Som ni hör så är jag igång med mitt pms:ande igen. Haha, blir fan irriterad på mig själv också. 

Innan jag stänger ner allt så tänkte jag bara skriva att om ni vill fråga något så finns jag på ask. http://ask.fm/carolinaahlgren
Nej hörre ni, ha en underbar Onsdag så hörs vi snart igen.
xoxo
 


Ovido - Quiz & Flashcards