just another blogger

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Carolina Ahlgren - 24 november 2013 18:58

Tjenis! :-)

Shoppat idag, så jäääkla göttigt.
Det här handlade jag:


VARNING!
Följande bilder är otroligt heta och sexuella. Speciellt minerna. Klarar du inte av det, så titta inte. Risken finns att du smälter av all denna hetta. Ifall föregående händer, kontakta genast ambulans. 


Jackan från Stadium:
       Body mist från The body shop:   Trosooor mannen:    
Hörlurar:
 
Träningstights, yuuuummyyy:

Sportbh, woop-woop:
    
Rosenlakan, otroligt sött bäddset:
 
Armband:
  

Det var det jag köpte, möjligtvis missade jag något litet. Dagen har varit rolig och jag är sjukt nöjd med köpen. 
Nej, nu ska jag snart äta och snacka med noobsen. Ebba och Jesper med andra ord. ;-) 
xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards