just another blogger

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Carolina Ahlgren - 19 juli 2013 17:47

Hejhej! Snart börjar denna goa helg. Ska bli underbart för jag är så jäkla sliten efter veckan som gått.

Jag tänkte bara göra ett snabbis upplägg. Jag ska snart hoppa på bussen till hörby och fixa älskis rum. Sen blir det fler avsnitt av drop dead diva.

På tal om inget, haha, måste bara lägga upp den här super charmiga bilden på mig själv...
Vi alla gör någon liknande min när vi sätter på mascaran. Bara erkänn tjejer! ;-)
Den här bilden tog jag inte med flit, skulle sätta på mig mascaran med iphönens hjälp för kanske en vecka sen. Men jag har inte sett bilden förrän nu och som jag garvade när jag såg den! Ser lagom efterbliven ut..

Ni får ha en trevlig helg, xoxo !

Av Carolina Ahlgren - 19 juli 2013 12:39

Ska ju som sagt sola solarium nu i helgen. Har aldrig kört med tanning oil där i. Funderar på OM man kan göra det eller om det blir kasst av det.
Man får ju tvätta av själva solsängen lite mer efteråt, men det gör jag gärna. Är alltid noga med hygienen där i.

Så, någon som vet om man kan sola i solarium med tanning oil?
Kommentera!

Ovido - Quiz & Flashcards