just another blogger

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Carolina Ahlgren - 31 juli 2013 19:58

Heeej bloggisar!

Imorgon ska jag till Diggiloo i skurup och kolla lite artister. Bland annat Clabbe, Lotta Engberg, David Lindgren och Charlotte Perrelli. Är inte halvpepp efterom det inte är några jag lyssnar på något speciellt, men det ska självklart bli kul och spännande. Ångrar som fan att jag inte har gått på någon festival alls iår eller marknad! Får väl vänta tills nästa år...


En annan uppdatering är att min mobil la av totalt i helgen på grund av att min kille glömde att han hade den i badbyxorna när vi hoppade i sjön. Klart jag blev besviken för jag hade bilder sen 2år tillbaka som jag inte hunnit lägga över än...
Men dagen efter när jag satte i laddaren så startar den! Min iphone är nog världens klippa. 2år av att ha blivit krossad, tappad, kastad, sutten på, nu även badad och den funkar fortfarande. Visst det går inte att skriva mellanrum, punkt eller smileys men den funkar! Jag och Jesper satt och sjöng "I will survive" som en hyllning till min älskade lur som snart även ska få sig en makeover så blir den som ny igen :-)


Nu till något helt annat: Ska börja gymma jäklans mycket nu med Therese (min pojkväns brors sambo) och min kille. Ser verkligen fram emot att gymma med de två underbaringarna! Mitt mål är att gå mer 2 kg första månaden och sedan försöka fortsätta i den takten. Självklart kommer jag göra det på en naturlig och hälsosam väg. Äta rätt, dricka mycket vatten, sova bra och träna. Jag vill fortfarande ha bröst, rumpa och lite kurvor men är trött på min lår och extra kilona på magen. Så nu ryker dem! Lätt kommer det inte bli, men någonstans måste man börja. Har alltid varit mullig men är trött påe extra som sagt.


Nej, det var allt för mig. Hoppas att ni har det lika bra som jag den här onsdagskvällen. xoxo


P.S Vad tycker ni om den nya designen?

Ovido - Quiz & Flashcards