just another blogger

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Carolina Ahlgren - 19 maj 2014 14:48

Hej!
Ligger nerbäddad med världens förkylning, men jag får skylla mig själv. Tvingade ju mig till Lundakarnevalen igår för att se älskade Timbuktu. Totally worth it, men förkylningen blev ju knappast bättre... 

Sommaren kommer med stora kliv och jag känner på mig att det kommer bli en fartfylld sommar i år. Jag har så mycket jag ska göra, sommarjobba, Gbg, festa och inte minst resa! För nu början resan till New York närma sig och jag är så exalterad!!! Jag åker den 23 juni och är borta i 2 veckor, ska bli så fruktansvärt skönt att komma bort. Har skrivit en inköpslista som är ganska lång,  känner ändå att jag inte har fått med allt, haha.. Pappa kommer gå banana när han ser den! 
Några saker som jag tänkte köpa är bland annat Clarisonic Mia 2 som rengör huden och tar bort allt smink. 
     

Tänkte också testa Proactive för att se om det är så bra som alla säger.

   
Nike Free Run ska köpas! 
 


Sen ska jag såklart köpa converse, kläder, massa smink och sådant :-)

Nu ska jag ta några Ipren och sätta på en film, ha det! xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag bloggar om smink, mode och andra saker som händer i mitt bisarra tonårsliv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards