just another blogger

Alla inlägg under juli 2013

Av Carolina Ahlgren - 17 juli 2013 19:13

Hallåhallå!
Äter så god mat och har mild matkoma för tillfället. Senare blir det stand up komik.
Kvällen är förgylld ?

Av Carolina Ahlgren - 16 juli 2013 21:56

Hej!
Smidiga jag råkade somna hos älskling och smidiga jag blev utskälld av pappa. Yeeeey..!
Så nu sitter jag på bussen, hungrig som ett djur, äter snart upp någon här. Haha..

Klaga? Jag? Nej, aldrig!

Nu ska jag hem och äta hemmalagad pizza sen sova. Jobbdag imorgon..

Xoxo

Av Carolina Ahlgren - 15 juli 2013 22:34

Hej! Läste dessies blogg: dessies.se och såg att hon tydligen är gravid. Kom som en chock först men sen när hon har skrivit om det så låter det bra. Hon vill ha en familj, liksom de flesta vill någon gång. So I dont't get the haters. Vissa lägger sådana otroligt dumma kommenterar och vissa har kloka åsikter. Vad är din?


Menmen, nog om skvaller!
Var hos tandläkaren idag och spände tandställningen. Det börjar se bätte ut!
Sen var jag hos mitt ex och lämnade lite prylar.
Redo för jobb imorgon, taggelitagg..

Av Carolina Ahlgren - 14 juli 2013 23:08

Hej! Laddar upp för sommarjobb nu och ska snart släcka mobilen. Från och med nu och 4 veckor frammåt jobbar jag varje vardag. Kommer vara så jäkla trött varje dag.
Inte blir det bättre för att sömnproblemen smyger sig tillbaka.
Jag ska inte klaga!
Waining is for pussies ;-)

Annars har jag bara slappat idag, ätit en riktigt god pastasallad framför favoritserien drop dead diva. Är helt besatt!
Nej, godnatt på er nu :-)
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards