just another blogger

Direktlänk till inlägg 26 november 2013

10 månader av oändlig kärlek.

Av Carolina Ahlgren - 26 november 2013 22:24

  Idag firade jag och Jesper 10 månader tillsammans, vi firade det genom att gymma, mysa och massage. Göttit som tusan! Han och Ebba kom till min skola och han gav mig röda rosor i en bukett och silverbestick som jag samlar på, hehe. Så jävla gullig! Ebba skulle köpa en biljett till festen den 6, men det blev lite krångel...
Sen gick vi och köttade gymmet (jesper fick tid på torsdag) och jag fick chansen till att testa nya gymkläderna. Tightsen satt riktigt bra men sportbh:n var nog fan ta mig ute efter att mörda mina boobs. Det var grov push-DOWN och det var som att jag var 10 och bröstlös igen! Haha. Men vad fasen, på gymmet får man lov att fula sig hur mycket man vill för det är inte en jävel som bryr sig, inte ens jag. Jag fnissade bara lite när en 70 årig man i brottardräkt kom in med fetaste urringningen och gubbahullet. Äeh, söt var han! :D
Just nu skriver jag inlägg och taggar både för Emporia imorgon, träningen torsdag-fredag och Monopolkvällen hos Ebba.
Jag, jesper och Ebba sitter och spelar monopol hela nätterna, vilket låter töntigt som fan nu när jag skriver det, haha. Men det är faktsikt kul och det blir seriösare för varje gång vi spelar. Senare på nätterna garvar ihjäl oss när man begär självklara tabbar osv. Nej fy fanvad vi låter lame!

Nu ska jag göra mig iordning för natten och kolla en film.
xoxo

 
 
Ingen bild

absolut inte Ebba

27 november 2013 09:47

jag är en främling, alltså inte ebba, och jag tycker absolut inte att det låter töntigt att spela monopol hela nätterna. låter riktigt ballt. tänkte bara säga det. tack och hej.

Carolina Ahlgren

20 december 2013 12:53

Hahhah ja, vi borde ju vara fett populära. Egentligen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Ahlgren - 20 maj 2014 16:23


Hejsan! Just i detta ögonblick sitter jag med varm oliv olja i håret och ska snart gå i duschen för att göra min sista shamponering. Jag ska nämligen börja med balsammetoden vilket innebär att man inte använder sig utav shampo eftersom det innehåller...

Av Carolina Ahlgren - 19 maj 2014 14:48

Hej! Ligger nerbäddad med världens förkylning, men jag får skylla mig själv. Tvingade ju mig till Lundakarnevalen igår för att se älskade Timbuktu. Totally worth it, men förkylningen blev ju knappast bättre... Sommaren kommer med stora kliv och jag k...

Av Carolina Ahlgren - 3 april 2014 17:39


Herregud vilken dag jag har haft idag. Gymmade efter skolan med tjejerna från min klass och träffade en gammal klasskompis. Han hakade också på lite av vår träning och det var trevligt att få snacka av sig med honom! Jag körde inget 'superpass' utan ...

Av Carolina Ahlgren - 2 april 2014 21:07

Har ju nästan glömt att berätta om det helt fantastiska hotellet vi har bokat i NY! Det ser riktigt fräscht ut, men samtidigt antikt och jag känner på mig att jag kommer trivas. Det som kanske kommer vara lite irriterande är allt ljud, trafik osv. Ja...

Av Carolina Ahlgren - 2 april 2014 17:43

Hejhej! Idag tänkte jag skriva lite om ögonbryn, hur de bör och inte bör se ut enligt moi. Ni behöver absolut inte tycka som jag och kör på den ögonbrynsformen ni trivs i. Jag har haft de fulaste ögonbrynen man kan tänka sig och kört igenom de flesta...

Ovido - Quiz & Flashcards