just another blogger

Alla inlägg under november 2013

Av Carolina Ahlgren - 7 november 2013 17:50

Jag har verkligen varit sämst på att blogga på sista tiden, men nu kör jag ett litet ryck och ska försöka börja igen! Imorgon är det maskerad så jag sticker iväg till Klippan och festar till det en smula. Ska bli hur kul som helst! Nu undrar ni kanske vad jag ska vara utklädd till..?
SUPERGIRL!
Klänningen ser ut som på bilden, men sedan kommer jag också ha fejk sår med blod och se lite "tilltuffsad" ut (är det ens ett ord?) haha. Det ska alltså se ut som att jag precis har räddat någon och varit i slagsmål. Bara dräkten kostade ca 700 kronor. Så dyrt för en dräkt som man använder en gång liksom. Men det blir väl att jag får använda den flera år så är den väl värd tha ca$h! ;-)
Har nämligen blivit lite av en snål-jävel, men det är väl för att jag fick offra halva sommarlovet för min lön!

Jaha, något mer spännande som har hänt eller som ska hända..?
Jo! Nu ska jag börja gymma nästa vecka, det ska bli SÅHÄR kul! Börjar ladda upp för sommaren för det är fsktsikt hög tid.

Åh, sen vill jag bara tacka den här söta bloggisen som gjorde så att jag började blogga igen! Tack så jättemycket för kommentaren, puss på dig! All kärlek till er bloggisar <3

Nu ska jag ta en cigg, duscha och sen smörja in mig med BUS!
xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards